Historia szczęśliwego klienta NeoLife

Dziel się postem:Share on Facebook
Facebook
Photo by Rimantas Navickas
Zdjęcie autorstwa Rimantas Navickas

Jako kapitan litewskiego narodowego zespołu goalball Genrik Pavliukianec doprowadził swój zespół do sukcesu w 2016 podczas Igrzysk Paraolimpijskich w Rio. Przeprowadziliśmy interesującą rozmowę z tym lojalnym klientem NeoLife i złotym medalistą Igrzysk Paraolimpijskich, o przywództwie, motywacji i determinacji.

Publikujemy niesamowitą historię Genrika oraz jego intersujące spostrzeżenia w dwóch częściach.

-Mam upośledzenie wzroku od urodzenia. Kiedy byłem chłopcem w wieku szkolnym w Centrum Niewidomych i Niedowidzących widziałem jak uczniowie grają i popychają piłkę, ale nie przyciągnęło to mojego zainteresowania. Gra różniła się nieco w tamtym czasie i zmieniała się na przestrzeni lat. Zasady gry się zmieniły i zawodnicy goalball muszą teraz nosić maski zasłaniające oczy, aby szanse były wyrównane między sportowcami – wyjaśnia Genrik.

Genrik jest członkiem zespołu narodowego w goalball od 1997 i kiedy zespół potrzebował nowego kapitana, wybór był prosty.

 – Zawodnicy zagłosowali na mnie i zostałem wybrany kapitanem na wiele sezonów: Mam duże doświadczenie w zawodach, Rio było moją 5-tą Paraolimpiadą, nie boję się brać odpowiedzialności i zawsze jestem gotowy do gry. Jako kapitan zespołu, muszę nim być zarówno na boisku jak i poza nim. Członkowie zespołu muszą ufać kapitanowi na 100%, ponieważ w innym wypadku mogą stracić pewność siebie. Zawsze starałem się być dobrym kapitanem, który jest pewny siebie i wierzy w swój zespół oraz zwycięstwo.

– Przed Paraolimpiadą spędziliśmy wiele czasu z zespołem; trenując i dobrze się razem bawiąc. Jak prawdziwa rodzina spotykamy się razem w czasie weekendów, grillujemy z naszymi rodzinami. W ten sposób wzmacnia się ducha swojego zespołu.

W czasie naszej rozmowy jasne wydaje się, że Genrik jest liderem z pasją o silnym poczuciu co to znaczy być przywódcą.

Photo by Liudas Baronas
Zdjęcie autorstwa Liudas Baronas

– Nie jest łatwo być liderem. Wierzę, że lider to ktoś kto jest gotowy podjąć inicjatywę, kto nie boi sięusłyszeć krytyki oraz ma dużą pewność siebie. Jako przywódca musisz wiedzieć jak zmierzyć się z porażkami i jak znaleźć siłę, by grać lepiej następnym razem. Jeśli nie robisz błędów to znaczy, że nie robisz nic. Paraolimpiada to nie miejsce na strach. Musisz zostawić wszystkie swoje obawy i wątpliwości w domu i walczyć, aż do ostatniej chwili. Nie lubię być na boisku z zawodnikiem, który boi się przeciwnika.

– To bardzo ważne by mieć psychologicznie silne zaplecze w zespole, ale bardzo ważne jest też by mieć dobre relacje. Wiem, że praca z ludźmi bywa bardzo trudna, ponieważ ludzie są różni i czasami sprawiają że drobnostki wydają się ogromne. Zespół jest jak rodzina, w której relacje zależą tylko od nas. Czasami trzeba zrobić krok w tył by zdać sobie sprawę z błędu.

Dalsza część wywiadu z Genrikiem pojawi się wkrótce na Blogu NeoLife.

 

 

Życie w równowadze

Dziel się postem:Share on Facebook
Facebook

 

Valeria_21 Ruby Director Valerija Kriaučiūnienė jest licencjonowanym trenerem i dystrybutorem NeoLife z Litwy. Dziś pisze o tym jak wplata NeoLife w swoje zajęte, ale zdrowe życie.

Jestem licencjonowanym trenerem ćwiczeń grupowych. Zakochałam się w Callanetics, ponieważ dało mi ono ulgę w bólu pleców, pomogło poradzić sobie ze skoliozą i dostarczyło więcej energii i lepsze zdrowie. Dlatego też, pomagam innym kobietom, które chciałyby czuć się lepiej i wyglądać lepiej, ponieważ Callanetics pomaga również odzyskać formę! Aby osiągnąć lepsze rezultaty, ćwiczenia powinny iść w parze ze zbalansowaną dietą, oraz suplementacją produktów odżywczych NeoLife, które zapewniają naszemu organizmowi wszystkie niezbędne składniki odżywcze!

Moje ulubione produkty to NeoLifeShake vanilla, Formula IV, Wheat Germ Oil with Vitamin E, oraz Sustained Release Vitamin C. Zawsze biorę je w czasie śniadania, przed moim porannym treningiem. Nie dają mi one uczucia przepełnienia i nie mam problemu z ruszaniem się. NeoLifeShake, Omega-3 Salmon Oil Plus oraz Kal-Mag plus D pomagają zregenerować ciało po treningu wieczorem. Aminokwasy, kwasy tłuszczowe, witaminy i minerały pomagają uzupełnić braki składników odżywczych i sprawiają, że moje ciało działa prawidłowo.

Moja rodzina używa produktów już od 7 lat, więc dobrze wiemy jakie mają zalety. Zawsze dzielimy się produktami z klientami w moim studiu odnowy biologicznej i zawsze mamy tam katalogi produktów i magazyny Lifestyle. Dosyć często częstuję moich klientów batonikami NeoLife, rozdaję ulotki i rozmawiam z nimi o korzyściach produktów NeoLife. Mogą oni również kupić ode mnie NeoLifeBar na sztuki, co bardzo doceniają jako, że nie mają wtedy potrzeby kupowania całego pudełka na raz. Uwielbiamy zostawać chwilę dłużej po treningu i cieszyć się chwilą ze zdrową przekąską i kubkiem herbaty. To świetny moment żeby opowiedzieć im więcej o produktach, poznać ich lepiej i wysłuchać ich wątpliwości. Komunikacja to jedyny sposób, aby zyskać ich zaufanie. Kiedy masz już zaufanie drugiego człowieka o wiele łatwiej zaproponować mu produkt NeoLife, którego potrzebuje.

Osoby, które chcą zacząć ćwiczyć i odżywiać się odpowiednio powinny znać swój cel – dlaczego chcą to zrobić. Pomaga im to zostać zamotywanymi i utrzymać zdrowy styl życia przez dłuższy czas. Ważne, by znaleźć balans ponieważ nie można oczekiwać dobrych długoterminowych rezultatów jeśli tylko się ćwiczy i nie łączy się tego z odpowiednią dietą. Jest tyle niejednoznacznych informacji w dzisiejszym niekończącym się strumieniu wiadomości, dlatego też bardzo ważne jest, by otrzymywać rady od osoby, która może udzielić praktycznych wskazówek. Kiedy zastanawiasz się jaki sport zacząć uprawiać, po pierwsze należy zastanowić się jakie są możliwości ciała, stan zdrowia i tylko następnie jaki rodzaj sportu chcesz uprawiać. Powinno się zaczynać powoli, krok po kroku, tak by było bezpiecznie robić to regularnie i ciągle. Moim celem jest pomaganie innym osobom osiągnięcia długookresowych rezultatów, a to jest o wiele prostsze do zrobienia z NeoLife!

 

#MyNeoLifeTeam

Dziel się postem:Share on Facebook
Facebook

Zespoły się nie rodzą, one są tworzone i potrzebują konserwacji, by działać dobrze. Dziś zebraliśmy kilka rad, które pomogą Ci zbudować efektywny zespół, w którym każdy czuje, że jego praca ma znaczenie i wnosi wkład do ogólnego wysiłku zespołu.

Zacznij od początku. Kiedy pojawiają się nowe osoby w Twoim zespole, upewnij się, że otrzymują one ciepłe przywitanie. Spędzaj tak dużo czasu jak to możliwe z każdą nową osobą tak, aby mogły one dobrze zacząć i czuły się związane z zespołem od samego początku.

Niech wszyscy znają Twoje plany. Spraw, by każdy w Twoim zespole był częścią planowania i upewnij się, że wszyscy rozumieją i zgadzają się ze wspólnym celami.

Pociągaj zespół do odpowiedzialności za wyniki. Upewnij się, że wszyscy rozumieją, że wynik całego zespołu jest tym co się liczy. Opieraj swój system nagród na umiejętności zespołu do zdobywania jego celów. Zapewniaj indywidulne wyróżnienie oparte na wkładzie w wysiłek zespołu.

Utrzymuj otwarte linie komunikacyjne. Zachęcaj do szczerej i otwartej komunikacji między członkami zespołu. Przyjmuj pomysły i sugestie od członków zespołu na drodze do szybszego osiągnięcia celów zespołu.

Utrzymuj wysokie morale. Członkowie zespołu funkcjonują najlepiej, gdy ich indywidulany wkład do zespołu jest zauważany. To, na zmianę prowadzi do umacniania ducha zespołu między różnymi członkami. Sprawia to też, że ludzie zdają sobie sprawę, że są częścią zespołu i to pobudza ducha zespołu!

Dlaczego nie zgromadzić swojego zespołu w aktywności budującej zespół? Bawcie się razem i stańcie się silniejszym zespołem! Zróbcie sobie zabawne zdjęcie grupowe podzielcie się nim z nami na Instagramie pod hasztagiem  #MyNeoLifeTeam.

I pamiętaj… Zawsze służ przykładem!

Naucz się tworzyć swój własny czas

Dziel się postem:Share on Facebook
Facebook

 

shutterstock_221601982Którym czasem się posługujesz; rzeczywistym czy tym na zegarku? Uważamy, że czas zegarowy jest nieistotny. Żyjesz w czasie rzeczywistym, świecie w którym czas szybko mija kiedy dobrze się bawisz i dłuży się kiedy liczysz podatki. Czas to coś co tworzysz i jak wszystko przez Ciebie kreowane,  coś czym możesz zarządzać. To już ten czas, by przestać się ograniczać „brakiem czasu” lub myśleniem, że dzisiaj „czas nie jest odpowiedni”, by zarządzać swoim biznesem odpowiednio.

 

Są tylko trzy sposoby spędzania czasu: myślenie, rozmowy i działanie. Twój dzień pracy jest złożony z tych trzech rzeczy i od Ciebie zależy jak podzielisz swój czas między te trzy. Jako przedsiębiorca, możesz często być rozpraszany, odciągany od swoich zajęć. Nawet jeśli nie możesz wyeliminować rozpraszaczy, możesz zadecydować ile poświęcisz im czasu oraz ile czasu wykorzystasz na myślenie rozmowy i działanie, które doprowadzą Cię do sukcesu.

Sugerujemy, by nosić ze sobą notatnik i zapisywać wszystkie swoje myśli, rozmowy i działania na kolejny tydzień. To pomoże Ci zrozumieć ile możesz zrobić podczas trwania dnia i na czym mija Twój cenny czas. Zobaczysz ile czasu właściwie spędzasz na uzyskiwaniu rezultatów, a ile marnujesz na nieproduktywne myślenie, rozmowy i działania.

Każde działanie, czy rozmowa, które są ważne dla Twojego sukcesu powinny mieć wyznaczony czas. Planuj spotkanie z samym sobą i twórz bloki czasowe na myślenie, rozmowy i działania najwyższego priorytetu. Zaplanuj kiedy mają się zaczynać i kończyć. Bądź zdyscyplinowany, by dotrzymać tych terminów.

Na dobry początek poświęć 15 minut każdego dnia, by zaplanować swój dzień. Nie zaczynaj dnia dopóki nie masz planu. Spędź pięć minut przed każdym wykonanym telefonem lub zadaniem i zadecyduj jaki rezultat chcesz uzyskać. To pomoże Ci zobaczyć jak wygląda sukces zanim jeszcze zaczniesz. Poświęć pięć minut po każdym telefonie i działaniu by określić czy oczekiwany rezultat został osiągnięty. Jeśli nie, czego brakuje? Jak dodać to czego brakuje do następnego telefonu lub działania?

Kiedy zaakceptujesz fakt, że czas jest Twoim dziełem, będzie Ci łatwiej przejąć kontrolę i mądrze zarządzać czasem. Wypełnij swój kalendarz spotkaniami i upewnij się, że spędzasz większość swojego czasu na myśli, rozmowy i działania, które doprowadzą Cię do rezultatów!

Powodzenia!

 

Budowanie perfekcyjnego ciała

Dziel się postem:Share on Facebook
Facebook

Tomas_productsZaintrygowani, by dowiedzieć się jak zbudować i zachować takie ciało, poprosiliśmy sportowca NeoLife Tomasa Bendoraitis, by opowiedział nam o swojej codzienności.

Mój dzień zazwyczaj zaczyna się o 8 rano, śniadaniem w postaci owsianki i gotowanych jajek. Po śniadaniu moja żona idzie na siłownię. Ja zostaję w domu i zajmuje się naszym synkiem Bruno, w czasie gdy jego mama trenuje. Kiedy moja żona wraca do domu, przychodzi czas na mój trening, który zazwyczaj zajmuje ok. 2 godzin. Zaczynam o 11 i kończę o 13, a następnie wracam do domu, by zjeść lunch z moją rodziną. Jakość jedzenia jest dla mnie i mojej rodziny bardzo ważna, dlatego też wolimy sami gotować w domu.

Myślę, że jedzenie jest bardzo ważne i jako sportowiec muszę spożywać pożywienie dobrej jakości. Jestem przyzwyczajony do zdrowego, lekkostrawnego odżywiania, ale czasami pozwalam sobie na inne jedzenie. Po prostu czuję, że moje ciało chce czegoś innego, czegoś co może nie być uważane za zdrowe, ale wtedy pozwalam sobie, by to zjeść. Oczywiście. nie zdarza się to często. Moje dzienne spożycie kalorii wynosi normalnie 2000-2500 kcal podzielonych na 5-6 posiłków dziennie.

Zazwyczaj wykonuję 5-6 treningów tygodniowo, ale kiedy przygotowuję moje ciało na zawody potrzebuje trenować 2 razy dziennie. Kiedy ciężko trenujesz, bardzo ważne jest by zregenerować organizm. Suplementy żywnościowe NeoLife, jak również krótka drzemka w ciągu dnia pomagają mi wydobrzeć.

Myślę, że motywacja przychodzi, gdy ma się cel. Wiem, jakie to uczucie wygrać złoty medal i to podnosi motywację. Właściwie, nigdy nie odczuwałem jej braku, ponieważ ćwiczyłem od kiedy byłem dzieckiem. Kocham sport i stał się on moim stylem życia. Uważam, że kluczem do mojego sukcesu są moje predyspozycje fizyczne; są one zdeterminowane genetycznie i dobrze wpasowują się w moją dyscyplinę.

Kulturystyka skupia się w dużej mierze na wyglądzie i tak, wygląd jest dla mnie bardzo ważny. Zawsze zwracam uwagę na to jak wyglądają inni ludzie, w szczególności młodzi. Myślę, że zawsze jest coś co możemy poprawić i rozwinąć, ale jestem z siebie całkiem zadowolony. Oczywiście, wszyscy mamy jakieś słabsze strony, ale nie przestaje trenować i mam nadzieję zmienić moje słabości w zalety.

 

Okazja dla kobiet

Dziel się postem:Share on Facebook
Facebook

Dzisiaj jest międzynarodowy Dzień Kobiet i chcielibyśmy skorzystać z okazji, aby docenić wszystkie wspaniałe kobiety na świecie! Wiele kobiet, w dalekich krajach, jak również tych blisko nas walczy, by przetrwać każdy dzień. Dla niektórych z nich to walka o zaspokojenie podstawowych potrzeb: jedzenia, pomocy medycznej lub edukacji. Inne walczą o to być traktowane równo i z takim samym szacunkiem i uznaniem jak mężczyźni wokół nich.

Cieszymy się mogąc widzieć dzisiaj tyle silnych kobiet na całym świecie. Wiemy, że szansa NeoLife dała wielu kobietom okazję, by wziąć życie w swoje ręce. NeoLife dało im dodatkowe pieniądze, których potrzebowały do spełnienia swoich marzeń, czy też elastyczność, której potrzebowały by być w domu z dziećmi. NeoLife dało kobietom możliwość, by podróżować po świecie, wyjść na scenę i sprawić, że ich głos był słyszany przed tysiącami osób. Jesteśmy dumni ze wszystkich silnych i utalentowanych kobiet NeoLife!

Zachęcamy Was do poświęcenia dziś dodatkowych  myśli kobietom na całym świecie. Może jest coś co możecie dzisiaj zrobić,  by poprawić sytuację kobiet? Niezależnie czy będzie to pomoc ubogim kobietom w bardzo dalekim kraju czy pomoc najbliższej sąsiadce – to co robisz jest ważne!

 

 

Znajdź swój trening!

Dziel się postem:Share on Facebook
Facebook

 

shutterstock_106892996_jogging_lowWszyscy jesteśmy inni i aktywność, która jest świetna dla Twojej przyjaciółki czy kolegi Tobie może wcale nie pasować. Spójrz tylko na pracowników biura w Szwecji. Często widzimy Åsę i Kristinę wirujące na tanecznym parkiecie, Mats wykonuje 9-10 treningów każdego tygodnia, zamiennie między rowerem i treningiem na siłowni. Sanna lubi crossfit. Jest również mnóstwo osób, które zażywają swojej dziennej dawki ruchu wychodząc z psem na spacer. Większość z nas w biurze NeoLife znalazła rodzaj sportu, który lubimy, ale chodzi w tym o to, że wszyscy jesteśmy różni.

Jeżeli chce się wypracować przyzwyczajenie regularnych ćwiczeń, powinno się upewnić, że są to ćwiczenia, które pasują właśnie Tobie. Tylko wtedy, kiedy znajdziesz aktywność, którą lubisz i którą możesz dopasować do swojego grafiku, będziesz ją wykonywać w ciągu całego roku. Nie oczekuj jednak, że trening będzie tylko zabawą i łatwizną. Trening powinien być też trudny. Jeśli chcesz zwiększyć siłę, musisz zmusić swoje mięśnie do wysiłku poza strefą komfortu. Jeśli chcesz stać się szybszy, musisz biec szybciej niż jest to komfortowe. Jeśli chcesz polepszyć samopoczucie i mieć więcej energii, musisz się spocić.

shutterstock_27408610_lowNawet wtedy, gdy trening jest trudny, musi mieć w sobie coś co lubisz. Spróbuj znaleźć połączenie dobrej zabawy i ćwiczeń. Najlepsze rezultaty osiągniesz mieszając różne typy ćwiczeń. Może podoba Ci się aspekt towarzyski zajęć grupowych na siłowni, lub ukojenie i spokój ducha, który uzyskujesz w czasie joggingu w lesie. Może motywuje Cię współzawodnictwo? Zapisz się na wyścig lub znajdź lubiącego konkurencję przyjaciela i rzućcie sobie wyzwania osiągnięcia wysokich wyników!

Czy znalazłeś już coś dla siebie? Jeśli nie, zaangażuj się już dziś i spróbuj nowego typu ćwiczeń każdego miesiąca w tym roku. Da Ci to 12 szans na znalezienie odpowiedniego typu dla siebie.

Życzymy powodzenia w udanym treningu!

Wzmocnij swoje mięśnie mentalne

Dziel się postem:Share on Facebook
Facebook

Niezależnie czy robisz to na siłowni, czy w swoim życiu codziennym; podnoszenie ciężarów sprawi, że Twoje mięśnie będą silniejsze. Siedząc wygodnie na kanapie nie staniemy się silniejsi. Wszyscy to wiemy. Za każdym razem kiedy coś podnosisz, lub niesiesz coś ciężkiego, zmuszasz swoje mięśnie do pracy i w rezultacie stają się silniejsze. Stawiasz wyzwanie swoim mięśniom – odpowiadają wzrostem siły.

shutterstock_296059811_cutTen sam schemat ma zastosowanie również dla siły wewnętrznej. Jeśli chcesz stać się silniejszą osobą, musisz postawić sobie wyzwanie, wystawić się na sytuacje w których nie czujesz się komfortowo. Aby ćwiczyć swoje mentalne mięśnie, musisz wstać ze swojej wygodnej kanapy i zaryzykować. Jeśli nigdy nie stawiasz siebie wy sytuacjach, w których musisz podjąć ryzyko porażki, nigdy nie odniesiesz sukcesu.

 

Jeśli będziesz kontynuować podnoszenie tego samego ciężaru każdego tygodnia, Twoje wyniki zmniejszą się z czasem. I tak jak ćwiczenia fizyczne potrzebują stawać się trudniejsze wraz ze wzrostem siły, Twoje wyzwania mentalne również zmieniają się kiedy jesteś silniejszy. Stawiaj siebie w sytuacjach w których wcześniej nie byłeś i w których nie czujesz się komfortowo.

Poprzez rzucanie sobie wyzwań i odnoszenie porażek od czasu do czasu, ćwiczysz te mięśnie mentalne, stajesz się silniejszym człowiekiem i z każdym wyzwaniem będziesz o krok bliżej do sukcesu!

 

Czuj się dobrze – z wyboru!

Dziel się postem:Share on Facebook
Facebook

Jak się dzisiaj czujesz?
shutterstock_347847755

Wierzymy, że ogromna część Twojego samopoczucia jest w głowie. Jeśli postanowisz pozytywnie patrzeć na życie, jeśli wybierzesz by czuć się świetnie, istnieje większe prawdopodobieństwo, że dokonasz dobrych wyborów, które poprawią Twoje samopoczucie.

Poświęć chwilę i pomyśl o tym co sprawia, że czujesz się szczęśliwa i co powoduje, że czujesz się dobrze. Co Cię męczy, irytuje, czy wprawia w zły humor? Zastanów się jakie rzeczy i jacy ludzie są w Twoim życiu. Usuń tak wiele rzeczy jak to możliwe, które denerwują Cię czy wysysają z Ciebie energię. Zatrzymaj lub dodaj rzeczy, które dodają Ci energii i sprawiają, że czujesz szczęście.

Doładuj swoje samopoczucie poprzez dokonywanie trafnych wyborów. Nie bój się powiedzieć nie tym, które nie przyczynią się do poprawy samopoczucia. Może poczujesz się lepiej jeśli będziesz jeść mniej mięsa, a więcej ryby? Może potrzebujesz mówić częściej nie dla spotkań towarzyskich, a spędzać więcej czasu z rodziną? A może potrzebujesz poświęcać mniej czasu rodzinie i znaleźć więcej czasu na zajęcia jogi?

Nikt inny nie powie Ci co jest dla Ciebie dobre. Słuchaj swojego ciała i swojego umysłu, to one powiedzą co jest dla Ciebie dobre. Kiedy będziesz czuć się dobrze, będziesz w stanie być najlepszą wersją siebie i rozsyłać pozytywną energię również do ludzi wokół Ciebie. Dokonuj dobrych wyborów i czuj się dobrze –  z wyboru!